*****

Lojalus klientas ir žinomas prekės ženklas: kaip tai pasiekti blog’o pagalba?

*****

Emocinio intelekto ugdymo klasė

*****

Kaip vadovauti pasitelkiant emocinį intelektą?

*****

Atsiliepimai:

Eglė: Susitikimai su Vilma iškalbingi, gyvi, jautrūs, paprasti, kalbama sveiko proto ir didelės meilės kalba! Sakau labai nuoširdžiai – ne tik girdėjau, mąsčiau, bet ir daug ką pajaučiau dūšia. Susitikimas įkvėpė pasižiūrėti į viską naujai, su meile, bet šįkart „nepametant“ savęs. Ačiū Jums labai ir iki pasimatymo!

Lina: LABAI LABAI noriu pasidžiaugti seminaru! Seminaras man buvo aktualus, išsinešiau gerų įžvalgų. Jūsų pateikimo stilius irgi yra labai geras! Daug dėstytojų esu mačiusi, tad turiu su kuo lyginti. Jūs esate viena iš TŲ kur ne tik naudingą informaciją pateikiate, bet ir mokate prikaustyti dėmesį. Dėkui, už konspektus! Jie labai aiškiai sudėlioti.

Asta: Ačiū, buvo puikus seminaras, puikūs pozityvūs žmonės, šauni aplinka. Viskas patiko. Nudžiugino tai, kad lektorės požiūris toks daugiau praktiškas, o ne teoriškas.

Toma: Kartu su vyru nuoširdžiai tariam dėkui už puikų ir vertingą turinį seminarų metu. Jau dabar kai ką naudojame ir veikia! Jūsų sukaupta, susisteminta ir mums perduota  patirtis – neįkainojama. Ačiū jums už tai!

Vilma: Man seminare labai viskas patiko!!! Vienas geriausių ir praktiškiausių seminarų, kiek teko pabuvoti!